Wednesday 5 February 2014

Majlis Persandingan :)


Assalamualaikum :)


Doa Ayu sebelum menjelang majlis, 


"semoga Allah berikan cuaca yang baik pada hari bahagiaku dan semoga segalanya berjalan lancar sempurna"


Setiap kali lepas solat, itulah antara doa yang Ayu selalu minta dengan Allah.. Supaya Allah berikan cuaca yang baik, sebab masa tu musim hujan, supaya majlis sempurna, berjalan lancar, tetamu yang datang cukup makan, ramai kawan datang dan apa yang berlaku pada hari itu adalah cukup sempurna semuanya. Alhamdulillah, Allah makbulkan :)


Itulah kenangan paling indah dalam hidup Ayu! Setiap wanita inginkan hari bahagia mereka berjalan lancar dan sempurna seperti yang diimpikan. Nak jadi Raja Sehari yang macam Raja yang betul-betul-betul tuuuu hehehe..  



Sabtu. 26 Oktober 2013. Tema pilihan adalah warna maroon + soft yellow, dan Ayu rasa combination warna ni tak pernah orang buat lagi.  Dalam gambar nampak macam warna merah kan? Effect dari camera tu. Jom tengok gambar sekitar majlis :)


Kasut from Charles & Keith


Baju pengantin from talented designer, Kak Nafiza


Favorite make up from Kak Sarimah


Suami yang paling hensome lagi segak hehe


Di meja makan beradap


Potong cake


Family kesayangan Ayu, dan orang kuat majlis :)



Family Suami :)


Bff polymates! sayang korang ketat-ketat! Terima kasih sebab datang :)


Kawan-kawan suami masa study, thank you sebab datang :)




Bff sekolah menengah!! sayang korang sangat-sangat!




Kawan office mates suami, dan ada juga kawan poli yang sudi datang :)




Bride maid yang paling comel lagi baik, tanks darlings :)

















Ayu happy macam nak gila sebab ramai kawan-kawan Ayu datang masa majlis Ayu, ramai sangat tau! Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih! :) Terima kasih juga untuk hadiah yang macam-macam korang bagi. Dah tak perlu beli perkakas rumah, complete semua dah ada, dan paling hebat rice cooker dapat sampai 6 buah.. Hebat bukan? hehe


Harapan dari pembaca, doakan hubungan ini berkekalan hingga ke syurga Illahi, doakan kebahagiaan kami berkekalan hingga ke akhir hayat kami, Doakan semoga kami dikurniakan zuriat yang baik, soleh solehah. Dokan semoga kami mampu mengharungi dugaan alam rumahtangga dengan bijaksana. Terima kasih :)




Love, Ayu.




No comments:

Post a Comment